Merk & Strategie

NOC*NSF sluit strategische samenwerking met de Persgroep

Redactie | 10 februari 2018, 11:47

Doelstelling van de samenwerking is om gemeenschappelijk unieke content (geschreven, beeld, video en radio) te maken en te verspreiden.

De samenwerking tussen de Nederlandse Sport Federatie (NOC*NSF) en de Persgroep Nederland werd vandaag ondertekend in het Holland Heineken House in PyeongChang. Het gaat om een meerjarige samenwerking, die ook kans biedt om thema’s zoals bewegen en gezondheid en sport in je regio zowel landelijk als regionaal bekendheid te geven.
 
De partners willen 'Nederland als sportland samen naar een hoger plan brengen'. Dit kan worden bereikt door meer mensen in contact te brengen met de sport, zowel lokaal, regionaal als landelijk. Zeker bij  hoogtepunten zoals nu tijdens  de Olympische Spelen van PyeongChang 2018, maar ook op de overige dagen van het jaar. 

Videocontent
Videocontent krijgt een grote rol. Niet alleen online video’s op de sites van de Persgroep en  van NOC*NSF, maar juist ook op die van alle aangesloten 30 sportbonden. Daarvoor worden een videoplayer en videowall ontwikkeld.
 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Noc Nsf De Persgroep

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events