Merk & Strategie

Nike-documentaire van mislukte recordpoging in première op National Geographic

Roderick Mirande, redactie | 20 september 2017, 13:58

De (onofficiële) recordpoging om de marathon onder de twee uur te lopen slaagde niet, maar wordt toch aan de man gebracht in documentaire van een uur.

Woensdag gaat de documentaire ‘Breaking2’ in première. Het gaat om een contentmarketingproduct dat tot stand kwam in een samenwerking tussen Nike en National Geographic Channel. Na de (lineair uitgezonden) première, is de documentaire vanaf 21 september op allerlei online platforms te bekijken (YouT...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Nike Breaking2 Nike Vaporfly

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events