Merk & Strategie

‘Nieuwe campagne Rabobank valt of staat met bewijsvoering’

Redactie | 18 oktober 2017, 16:45

Vakgenoten vinden de purpose-richting uitstekend bij Rabobank passen. ‘Maar de uitvoering getuigt van luiheid.’

Tekst: Roderick Mirande, Jasper Mulder en Claartje Vogel   De Rabobank stelt zich opnieuw voor in een nieuwe, internationale merkcampagne, die voortkomt uit de Rabopitch van afgelopen voorjaar. De slagzin ‘Stel je eens voor’ wordt als een combinatie van John Lennons ‘Imagine’ en Martin Luther Kings ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Rabobank Growing a better world together

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events