Merk & Strategie

Nespresso wil duurzaamheidsperceptie vergroten met reprise ‘De Boer & de boer

Roderick Mirande, redactie | 18 januari 2018, 17:04

Knap, intelligent en sophisticated, dat is het Nespresso van George Clooney. Maar hoe presenteer je een merk als duurzaam als je ‘maar’ een vijfde van je aluminium capsules recyclet?

Nespresso komt met een tweede editie van de campagne De Boer & de boer, die in 2016 zijn première kende. In plaats van naar Colombia reisde de voormalig nieuwslezer – en thans fotografe – Sacha de Boer af naar Indonesië, naar West-Java om precies te zijn. De intentie was om daar nieuwe verhalen ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Nespresso Duurzaamheid Recycling

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events