Natwerk maakt campagne voor Alliander: 'Neem jij de leiding op het net?'

Redactie | 31 mei 2016, 13:08

De employer branding campagne is het eerste resultaat van de samenwerking tussen Alliander en Natwerk.

Natwerk ontwikkelde een campagne waarmee netwerkbedrijf Alliander zich kwalificeert als innovatieve, duurzame werkgever voor IT-talent, die zo ook haar maatschappelijke betrokkenheid en toekomstvisie laat zien.

De campagne &;Neem jij de leiding op het net?&; koppelt de primaire, analoge werkzaamheden van Alliander -het ontwikkelen, onderhouden en beheren van het Nederlandse energienetwerk- aan de digitale activiteiten van IT’ers.

Virtual Reality-game
Alliander reist momenteel met een truck door Nederland. Het bedrijf daagt IT’ers op campussen en evenementen uit om in een Virtual Reality-game complexe vraagstukken op te lossen en zo alles te weten komen over hun kennis en de carrièremogelijkheden bij het netwerkbedrijf. 

Met een activatiecampagne, campagnevideo, landingspagina op de website , online advertising en outdooruitingen vertaalde Natwerk de strategie van Alliander door naar een middelenmix waarmee het netwerkbedrijf haar vacatures en carrièremogelijkheden op een vernieuwende manier onder de aandacht moet brengen bij Nederlandse IT-professionals.

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Alliander Natwerk

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events