Merk & Strategie

Modern mecenaat: Siemens en het Stedelijk organiseren ‘ruiktentoonstelling’

Roderick Mirande, redactie | 3 mei 2017, 14:00

Het merk voor huishoudelijke apparaten en het museum vinden elkaar op de domeinen innovatie en design.

SPONSORING In het najaar van 2016 voerde BSH, witgoedconcern vooral bekend van de merken Bosch en Siemens, de eerste gesprekken met het Stedelijk Museum in Amsterdam om tot een samenwerking te komen, want zo wordt een sponsorovereenkomst in modern marketingjargon aangeduid. De intentie werd uitgespr...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Siemens Stedelijk Museum BSH Huishoudelijke Apparaten

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events