Merk & Strategie

Modeaccessoiremerk Parfois wil Nederland veroveren met bricks en clicks

Redactie | 16 augustus 2017, 16:42

De keten is van plan om meerdere winkels openen en de collectie aan te bieden via Wehkamp.

Parfois, een Portugees modeaccessoiremerk voor vrouwen, opende recent flagshipstores in Utrecht en Eindhoven. In de toekomst zullen Rotterdam, Amsterdam, Maastricht en Den Haag volgen. Het merk is daarnaast een samenwerking aangegaan met SimplyPR. Dit bureau zal de PR-activiteiten voor Parfois in Nederland verzorgen.

Parfois’ franchisenemer Parfection heeft als doelstelling om binnen twee jaar twintig winkels te openen in meerdere Nederlandse winkelsteden. Daarnaast zal het mogelijk worden in Nederland om producten van Parfois aan te schaffen via Wehkamp.

Parfection-brandmanager Laura Quack: ‘Er is simpelweg geen enkele vergelijkbare speler in Nederland die met hun accessoirecollectie zo dicht op de catwalktrends zit. Dit in combinatie met de scherpe prijzen, maakt het shoppen bij Parfois een must voor de hedendaagse fashionista.’

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events