Merk & Strategie

Merkexperts over ABN Amro: 'Deze positionering vind ik niet geloofwaardig'

Roderick Mirande, redactie | 7 september 2015, 21:07

Maandag startte ABN Amro met een nieuw communicatieconcept. Vier positioneringsdeskundigen geven hun reactie.

Maandag is de aftrap gegeven van de nieuwe campagne van ABN Amro (bureau: N=5). De bedoeling van die nieuwe campagne is om de de ambities van de klant centraal te stellen. In samenwerking met het bureau, is ABN Amro gekomen tot de kerngedacthe van de nieuwe merkmissie van de bank. Die luidt: &#3...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Abn Amro Wat is jouw verhaal Herpositionering

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events