Insights & Trends

‘Merken zullen zich in de toekomst genderneutraal moeten presenteren’

Kari-Anne Fygi, redactie | 19 september 2017, 11:21

Commercials zullen zich meer gaan richten op sociale verandering en minder op rondingen, voorspelt Havas Media.

5 van de 10 vrouwen en 4 van de 10 mannen keuren het af hoe vrouwen in advertising worden afgebeeld. Dit blijkt uit een Havas Media-studie die ervan uitgaat dat geslacht op termijn op dezelfde manier zal worden bezien als lichaamslengte of haarkleur. Het bureau ondervroeg 12.168 mannen en vrouwen in...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Gender

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events