Merk & Strategie

Max Verstappen en Triple verlengen samenwerking

Redactie | 22 maart 2017, 10:28

Triple begeleidt het merk Max op het gebied van digital en branding.

Naast het doorontwikkelen van de digitale toepassingen voor Verstappen, gaat Triple zich ook dit jaar bezighouden met de branding en het design van verschillende middelen rond het racetalent. Het eerste wapenfeit van 2017 is de helm die Triple ontworpen heeft en waarmee Verstappen komend seizoen zal rijden. 

Triple was in 2016 verantwoordelijk voor de nieuwe huisstijl en het redesign van het officiële online platform van Max Verstappen. Daarnaast zijn de officiële apps voor iOS en Android ontwikkeld. Daarin krijg je toegang tot exclusieve content en producten van Verstappen. De iPhone en Android apps worden daarmee spil in de digitale mediastrategie. Zo'n 200.000 mensen gebruiken de app en het totale bereik is gegroeid naar 1.8 miljoen. 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Triple Max Verstappen

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events