Merk & Strategie

Marketeers willen regie terug over programmatic

Elsbeth Eilander, redactie | 20 december 2017, 6:59

35% van de grote adverteerders breidde in 2017 hun in-house programmatic media-inkoop uit. Aldus onderzoek van ANA.

Merken reageren hiermee op transparantie- en brand safety-issues. Volgens onderzoek van Forrester en ANA, de Amerikaanse associatie van adverteerders, breidde zo’n 35 procent van de marketeers hun in-house programmatic media-inkoop in 2017 uit, ten koste van de externe bureaus. Dat is een flinke sti...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Transparantie brand safety Programmatic buying

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events