Merk & Strategie

Lana Zepcan (Allianz) is Customer Experience Professional van het Jaar

Rob Beemster, redactie | 25 september 2017, 12:06

Zepcan is de opvolger van Didar Kargi (T-Mobile Nederland).

De Customer Experience Professional van het Jaar 2017 nam de bijbehorende vrijdag in ontvangst tijdens 'Customer Experience & CRM in 1 Day', het grootste evenement in Nederland over klantbeleving.
 
De andere genomineerden waren Kris Appelman, coördinator marketing & sales bij Allsafe Management, Manon Custers, senior communicatieadviseur bij de VO-raad en Simone Hein, digital marketing manager bij Philips Innovation Services.
 
Voor de verkiezing van de Customer Experience Professional van Jaar beorodeelt de vakjury een concrete, uitgewerkte praktijkcase op het gebied van customer experience en customer relationship management (CRM). De beoordeling vindt plaats op drie criteria: volledigheid, relevantie en originaliteit.
 
Lana Zepcan houdt zich als marketeer bezig met de verkoop van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen aan zelfstandigen zonder personeel. De kern van haar plan draait om ‘true customer centricity’, waarmee ze beoogt de Net Promoter Score van Allianz een positieve impuls te geven.
 
De kracht van haar plan ligt volgens juryvoorzitter Egbert Jan van Bel in de nadruk op het maken van interne verbinding. Door doelbewust te kiezen voor toetsen en communiceren en vooral wekelijks ervaringen en resultaten te delen, is een daadwerkelijke cultuuromslag gerealiseerd.
 
De prijs is een initiatief van het Beeckestijn Business School en CustomerTalk. De jury bestond dit jaar uit Egbert Jan van Bel (auteur en onderzoeker), Kees Kerkvliet (managing director van klantbelevingsadviesbureau TOTE-M), Ment Kuiper (directeur CustomerTalk) en Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School en voormalig voorzitter PIM).

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events