Merk & Strategie

Kunstsponsoring ABN Amro MeesPierson: ‘Het gaat niet zozeer om wat het voor het merk doet’

Roderick Mirande, redactie | 23 juli 2017, 19:54

De vermogensbeheerder van ABN Amro organiseerde voor het eerst ‘Live Art Festival’. Is het resultaat te meten?

‘2.500 klanten bezoeken kunstfestijn “Live Art Festival”’, ronkte het persbericht in de week na zaterdag 6 juli, de dag waarop vermogensbeheerder ABN Amro MeesPierson de première beleefde van kunsthapping ‘Live Art Festival’. Het waren de paleistuinen van Paleis Soestdijk die het decor vormden voor...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Abn Amro Meespierson Live Art Festival Kunstsponsoring

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events