Product & Design

Koekjes en zoutjes van Van Strien in nieuwe verpakking

Redactie | 6 september 2017, 14:14

Het nieuwe logo moet meer schappresentatie aan de producten geven.

De verpakkingen van de koekjes van het eigen merk ‘Handmade by Van Strien’ van banketbakkerij Van Strien zijn door designbureau SOGOOD onder handen genomen.

Het bureau nam eerder al de verpakking van de biologische koekjes-reeks onder handen, en nu was het kernassortiment aan de beurt.

Er kwamen wat nieuwe smaken bij en de bestaande moesten voor de consument wel herkenbaar blijven’, aldus directeur Jaques van Strien.

Rob Verhaart, creatief directeur van SOGOOD over het redesign: ‘De bestaande en herkenbare fotografie hebben we gehandhaafd, met hier en daar een kleine kleuraanpassing.’

Het nieuwe logo geeft volgens hem meer schappresentatie aan de producten, is er een duidelijkere segmentering gemaakt en ‘door de verbeterde banderol is het nu gemakkelijker navigeren op het schap’.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Leo

(6 november 2017, 7:27)
Ik hou meer van de nieuwe verpakking dan de oude, het ziet er uniek en schoon uit.
https://igviewer.org/

Gerelateerde items Sogood

Meer in channel Product & Design

Volg ons


Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events