Merk & Strategie

Kinderpostzegels vernieuwt met gamification, influencers en apps

Claartje Vogel, redactie | 26 september 2017, 10:10

Gamification-bureau Monty bedacht een vernieuwde campagne voor een van de oudste Nederlandse scholenacties

Wie deed het vroeger niet: met je mapjes langs de deuren geld ophalen voor kinderpostzegels. De kinderpostzegelactie is sinds 1924 met jaarlijks 4.000 deelnemende scholen de grootste scholenactie voor kinderen in Nederland, maar de laatste jaren stagneerde het aantal deelnemers en de opbrengst. Daar...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Kinderpostzegels monty Gamification

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events