Merk & Strategie

Jubileumcampagne SIRE zet 17-jarigen in de schijnwerpers

Claartje Vogel, redactie | 30 oktober 2017, 18:00

De Stichting Ideële Reclame is positief over de toekomst in de nieuwste campagne 'Ik ben 17 en ik heb je wat te zeggen'.

Stichting Ideële Reclame (SIRE) bestaat vijfitg jaar en dat wordt gevierd. Koning Willem-Alexander bezocht maandagavond de jubileumviering, waar SIRE terugblikte en vooruitkeek. In de jubileumcampagne ‘Luister naar de toekomst’ laat SIRE zien hoe de nieuwe generatie denkt over de toekomst. Positieve...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Sire Jubileum Campagne

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events