Merk & Strategie

Jeroen Hubert (Ikea): ‘In de top moet je je eigen grenzen bewaken’

Roderick Mirande, redactie | 23 maart 2017, 15:17

[INTERVIEW] Jeroen Hubert, global marketing communication manager bij Ikea, werd derde in de strijd om de titel van Marketeer of the Year 2017. Over het overschenken van saus en facetimen met de kids.

Veni vidi vici, dat gevoel kan je bekruipen als je zo even snel je vinger langs de mijlpalen in de cv van Jeroen Hubert laat gaan. De HBO’er die zich ontpopte tot groot marketingtalent. Gestart bij Remia, toen Friesche Vlag, door naar super-FMCG’er Pepsico, daarna e-commerce bij Wehkamp om vervolgen...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Marketeer of the Year 2017 Jeroen Hubert Ikea

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events