Merk & Strategie

Intertoys duikt in de belevingswereld van kinderen: ‘Barbie kan best in een Lego-huis wonen’

Redactie | 1 november 2017, 11:36

Dit is de nieuwe campagne van de speelgoedwinkel

Speelgoedwinkel Intertoys komt met een nieuwe commercial op tv en online. De commercial werd bedacht en gemaakt door bureau Natwerk.

Geen regels
‘De nieuwe commercial laat de belevingswereld van een kind zien’, vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur van Natwerk. ‘En dat betekent alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels.’

De commercial zit bomvol speelgoed. Om dat te bereiken werd het welbekende Intertoys speelboek binnenstebuiten gekeerd. “Geheel volgens kindertraditie maakten wij een verlanglijst. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen. We werden allemaal weer even kind.’

Creditlijst
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax
Creatie: Natwerk
Productie: Woodwork Amsterdam
Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegand
Music & Sound Design: Soundcircus

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Paul Brock

(10 november 2017, 10:59)
https://www.tiktaktoys.nl/
Deze commercial had ik inderdaad voorbij zien komen op tv. bureau Natwerk maakt vaak spraakmakende commercials!

Gerelateerde items Intertoys Natwerk Campagne

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events