Merk & Strategie

Hornbach helpt klanten naar huis met thuisbrengservice

Redactie | 13 september 2017, 11:46

De oplossing voor partners en kinderen die niet meer in de auto passen.

Hornbach zei afgelopen zomer ‘sorry’ voor alle nadelen die een groot assortiment (120.000 producten) met zich meebrengt. Denk aan volgeladen auto’s, waardoor partners en kinderen hun stoel kwijt zijn. Als oplossing komt de bouwmarkt nu met een thuisbrengservice.

‘Als je druk bent met een project, is een extra keer heen en weer rijden natuurlijk zonde van de tijd’, aldus marketingmanager Maarten Post van Hornbach. ‘Nu kunnen onze klanten gewoon de achterbank en bijrijdersstoel platgooien en alles in één keer meenemen.’

Bij iedere vestiging is de benodigde informatie te vinden hoe partner en kind naar huis kunnen gaan. Zo vindt men de dichtstbijzijnde bushalte, wordt het telefoonnummer van de regionale taxicentrale gecommuniceerd, of kunnen klanten altijd een aanhanger van Hornbach lenen. Gebruik hiervan is de eerste twee uur gratis.

‘Zo breng je zelfs met een kleine auto al je grote aankopen gemakkelijk en veilig in één keer naar huis’, vertelt Post. Zaterdag 16 september zal er een ludieke actie plaatsvinden bij de Hornbach-vestiging in Amsterdam. Vanaf een speciaal aangelegde bushalte levert een Hornbach-bus de partners en eventuele kinderen van de klant thuis af.

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Hornbach

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events