Merk & Strategie

Hornbach Amsterdam betrekt Max Verstappen bij opening

Redactie | 15 februari 2017, 11:19

Bij de opening wordt een app gelanceerd met de F1-coureur in de hoofdrol.

Vrijdag 17 februari opent Hornbach om 7:00 de twaalfde vestiging aan de hoofdstedelijke Berchvliet 14 langs de A5. Deze opening wordt gevierd met de lancering van de app Hornbach Challenge. De app kan vanaf 17 februari om 9:00 gratis worden gedownload en hiermee maken deelnemers kans op een meet & greet met Max Verstappen.

Augmented reality
De app maakt gebruik van augmented reality om mensen door te winkel rond te kunnen leiden. ‘Hornbach is altijd op zoek naar innovatieve toepassingen voor onze bezoekers’, zegt Maarten Post, Marketing Manager bij Hornbach Bouwmarkt Nederland. ‘Daar zijn we groot mee geworden en dat maakt ons anders in de retail- en DHZ-branche. Deze app sluit hier perfect op aan: een originele, verfrissende manier om ons uitgebreide assortiment te presenteren. Zo worden de klanten door onze afdelingen geloodst en kunnen ze op prettige wijze kennismaken met onze producten.’

Max Verstappen
Tijdens de introductie van de app legt Max Verstappen uit dat er tot 17 maart vijf markers in de vestiging te vinden zijn. Elke marker vertegenwoordigt een belangrijke kernwaarde van de bouwmarkt, die hiermee stuk voor stuk op interactieve wijze worden gepresenteerd. Diegenen die de markers weten te vinden en scannen, maken kans om 18 maart Max Verstappen te ontmoeten. Uiteindelijk zullen tien winnaars worden geselecteerd voor een meet & greet met F1-racer. 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Hornbach Max Verstappen

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events