Merk & Strategie

Het is oppassen dat kwaliteit Ikea niet ondersneeuwt door menselijk drama in tv-format ‘Designdroom’

Roderick Mirande, redactie | 6 september 2017, 14:11

Deskundigen plaatsen kanttekeningen bij het woonprogramma. ‘Je voelt dat er nog wat aan gesleuteld kan worden.’

Deze week (woensdagavond prime time om half tien) is de tweede aflevering van Designdroom te zien, een gesponsord televisieformat dat tot stand is gekomen in een samenwerking tussen Ikea, GroupM en Talpa. De eerste aflevering werd (inclusief uitgesteld kijken én de herhaling op de vroege zondagavond...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ikea Contentmarketing Designdroom

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events