Merk & Strategie

Head of brand Sara Oliveira over de herpositionering van het Vodafone merk

Rob Beemster, redactie | 12 oktober 2017, 12:16

'We willen laten zien hoe je technologie kunt inzetten om de wereld beter te maken.’

Vodafone maakte vorige week in Londen de nieuwe positionering van het merk bekend. Het telecommerk neemt na negen jaar afscheid van ‘Power to you’ als merkclaim. De nieuwe slogan is 'The Future is Exciting. Ready?’. Hiermee wil Vodafone onderstrepen dat nieuwe technologieën en digitale diensten een ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events