Advertising

Grolsch brengt voor één dag nieuws uit het verleden op NU.nl

Sander Beekman, redactie | 7 augustus 2015, 10:45

Het biermerk viert met de digitale krant TOENpuntNL zijn 400-jarige jubileum.

Bezoekers van NU.nl krijgen vandaag de mogelijkheid om met een speciale handeling op TOENpuntNL te komen, een digitale krant met hoogtepunten uit het verleden van .

TOENpuntNL
Bezoek je de website via desktop of laptop, druk dan de hoofdletter &;G&; in om op TOENpuntNL terecht te komen. Wanneer je de nieuwswebsite bezoekt via smartphone of tablet, swipe dan de beugel van de Grolsch-fles af om de eenmalige digitale krant te openen. In de krant staat bijvoorbeeld een nieuwsbericht over reclameman Gerard Brummer die in de jaren ’50 vasthield aan de tv-commercial ‘Vakmanschap is Meesterschap’.

&;Het 400-jarige bestaan van Grolsch is natuurlijk groot nieuws en dat was de perfecte aanleiding voor deze take-over. Daarom hebben we voor een dag omgetoverd tot TOEN.nl met een duidelijke verwijzing naar het rijke verleden van Grolsch’ aldus Rik toe Water, creative director van MEC.

TOENpuntNL is eenmalig in het leven geroepen naar idee van bureau MEC en is te zien op desktop, smartphone, tablet en de app.

Over de auteur

Sander Beekman
Stukjestikker en filmmaker voor team Adformatie, met een focus op creatie en (online) campagnes. Lees meer over Sander Beekman

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Driesje

(7 augustus 2015, 11:46)
Leuk toen.nl. Jammer dat het alleen over Grolsch gaat.

Gerelateerde items Grolsch Nu.nl Mec

Meer in channel Advertising

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events