Marketing Technology

Google gaat door advertentiefraude getroffen merken terugbetalen

Maarten Hafkamp, redactie | 26 september 2017, 11:43

Het techconcern kondigt een geautomatiseerd proces aan om klanten tegemoet te komen, ook in Nederland.

Google speelt daarmee in op de bezorgdheid bij adverteerders en bureaus over frauduleus online verkeer. Niet alleen moet advertentiefraude op het eigen platform DoubleClick Bid Manager worden geïdentificeerd en voorkomen, ook partners als AppNexus, Index Exchange en OpenX sluiten aan. Payam Shodjai,...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Google Advertentiefraude

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events