Merk & Strategie

Geestelijk moeder contentmarketing ABN Amro

Roderick Mirande, redactie | 4 april 2017, 16:00

De content van ABN Amro MeesPierson dient vooral als conversation starter voor de adviseurs. Zo pakken ze dat daar aan.

Ze wordt getipt als upcoming superwoman op het gebied van contentmarketing. Twee jaar geleden startte Ramona Chang bij de private bank van ABN Amro, MeesPierson, een onderzoek naar het ‘tabloid krantje’ dat de bank destijds eens in de zes weken naar zijn klanten stuurde. Zij zag dat daar meer in zat...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Abn Amro Meespierson Ramona Chang Contentmarketing

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events