Merk & Strategie

Funda lanceert eigen contentplatform

Redactie | 31 oktober 2017, 11:14

Het platform biedt informatie over onderwerpen gerelateerd aan wonen.

Funda komt vandaag met een eigen contentplatform, genaamd funda thuis. Het platform moet de bezoeker antwoord geven op vragen rondom wonen. De content wordt geleverd door een redactie van copywriters en creatievelingen.

Het nieuwe platform biedt bezoekers informatie in verschillende vormen. Zo zijn er video’s met tips over het ordenen van je huis, maar ook een stappenplan bij de huisverkoop, uitleg over regelgeving voor uitbouw en satirische content over woonclichés.

Funda zal ook samenwerken met partners die bezoekers, door middel van branded content, informatie kunnen bieden bij onderwerpen gerelateerd aan wonen.

‘Wij krijgen soms het idee dat alle Nederlanders elke dag met hun huis en thuis bezig zijn, zo veel bezoek krijgen we elke maand’, vertelt Jacqueline Post, directeur marketing van funda.

‘Die bezoekers helpen we graag aan relevante informatie. Zo kunnen we bezoekers langer aan ons binden en bovendien beter segmenteren. Dat is de basis voor interessante nieuwe mogelijkheden.’

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Funda

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events