Advertising

Exploitant noemt verbod op ongezonde reclame in metro 'een beetje hypocriet'

Claartje Vogel, redactie | 4 september 2017, 13:59

Amsterdam bant kinderreclame voor ongezond voedsel uit de metro.

Bijna een vijfde van de kinderen in Amsterdam is te dik en daar wil de gemeente iets aan doen. De nieuwste maatregel is een verbod op reclame voor ongezond voedsel, als die gericht is op kinderen en jongeren tot 18 jaar. Aanbesteding Het verbod is onderdeel van de nieuwe aanbesteding voor de metrost...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Clear Channel Nederland Amsterdam Gemeente Amsterdam

Meer in channel Advertising

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events