Merk & Strategie

Etos komt met stappenteller om miljoen klanten te registreren voor nieuwe loyalty-programma

Roderick Mirande, redactie | 24 maart 2016, 14:00

Na de supermarkten gooit ook drogisterijketen Etos het over 'de gezonde boeg'.

Wat wil de Nederlandse vrouw? Meer bewegen! Tot die conclusie komt drogisterijketen Etos (onderdeel van Ahold) na een onderzoek onder 1.027 Nederlandse vrouwen van 18 jaar en ouder (maart 2016, Kien Onderzoek). 'Maar', zegt Etos, 'het merendeel heeft geen idee hoeveel stappen...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items My Etos Loyalty Marketing Gezondheid

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events