Product & Design

Dropmerk Klene verandert van verpakkingsdesign-bureau

Redactie | 9 januari 2018, 10:39

Na een pitch heeft Klene gekozen voor Millford.

Dropmerk Klene, onderdeel van suikerwerkenfabrikant Perfetti Van Melle, werkt samen met  brand identity bureau Millford. Aan de keuze voor het bureau ging een pitch vooraf. De bedoeling is volgens Luuk Olde Hengel, senior brand manager Candy BLX, dat Millford het merk Klene naar 'the next level' brengt op het gebied van positionering en verpakkingsdesign.

Krakers
Tot nu toe was Sogood verantwoordelijk voor het ontwerpen van de dropverpakkingen. Afgelopen zomer ontwikkelde het nog een verpakking voor Klene Krakers, een - toen - nieuwe serie dropjes met een krakend laagje. Sogood bedacht ook de naam voor het nieuwe dropje.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Klene Sogood Design Millford

Meer in channel Product & Design

Volg ons


Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events