Marketing Technology

'Doorbraak programmatic tv moet komen van adverteerder'

Rob Beemster, redactie | 15 juni 2016, 17:15

Dominante positie van Facebook en Youtube vraagt om samenwerking op lokaal niveau.

Een jaar, hooguit vijf jaar. Zo lang (of kort) zal het duren, voordat ook tv-reclame geautomatiseerd zal worden ingekocht en verkocht. Althans, volgens bezoekers van het door SpotX georganiseerde sessie over programmatic tv dat gistermiddag plaatsvond in het Tobacco Theater. Door middel van een mobi...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events