Merk & Strategie

'Die prachtige verhalen van de Bijenkorf, die moeten we vertellen'

Jasper Mulder, redactie | 4 juni 2016, 7:31

Interview met Marjolijn Meynen, die overstapt van het Rijksmuseum naar de Bijenkorf

Opmerkelijke overstap. Marjolijn Meynen treedt medio augustus in dienst bij de Bijenkorf. Zij was de afgelopen 8 jaar werkzaam bij het Rijksmuseum als hoofd communicatie & marketing waar zij werkte aan een nieuwe brandingstrategie voor de heropening van het Rijksmuseum.  Wat ga je doen bij Bijen...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Marjolijn Meynenh Rijksmuseum Bijenkorf

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events