Merk & Strategie

Is de Vegetarische Slager terecht op zijn vingers getikt?

Redactie | 3 oktober 2017, 12:28

We vroegen het aan 5 merkenexperts.

Tekst: Elsbeth Eilander en Kari-Anne Fygi De Vegetarische Slager moet van De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) productnamen veranderen. Wat vinden merkenexperts hiervan? Onno Maathuis, eigenaar van De Positioneerders:  ‘Je moet in merkenbeleid altijd uitgaan van eigen kracht en proberen...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events