Merk & Strategie

De man achter Schuddebuikjes en Senseo vertelt hoe je een goede merknaam bedenkt

Redactie | 11 december 2017, 12:13

Interview met Michael Dijkstra, 'de beste namenbedenker van Nederland'

Tekst: Job Hulsman Michael Dijkstra Taurel is het brein achter bekende merknamen als Schuddebuikjes, Senseo, Thalys, en DigiD. Al is hij bij het door hem opgerichte namenbureau Globrands inmiddels meer spelmaker dan namenbedenker. Zo lang hij nog serieus wordt genomen, gaat hij door. ‘Ik blijf af en...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Michael Dijkstra Globrands

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events