Merk & Strategie

De Bijenkorf speelt in op het thema diversiteit samen met datingapp Happn

Redactie | 25 januari 2018, 9:38

De campagne Hello Beautiful gaat over de schoonheid van ieder mens.

Warenhuisketen de Bijenkorf begint een nieuwe campagne in aanloop naar Valentijnsdag. De campagne gaat over positiviteit, schoonheid en diversiteit. De campagne bestaat uit een video, campagnewebsite en een samenwerking met datingapp Happn. Melissa Pot, PR-specialist van de Bijenkorf: 'De campagne H...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items De Bijenkorf hello beautiful Diversiteit

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events