Merk & Strategie

D-reizen en Roorda brengen ode aan vakantiegevoel

Christian Manuputty, redactie | 16 november 2016, 10:20

Multimediale vroegboekcampagne zet de totale ontspanning in het zonnetje.

Roorda Reclamebureau is verantwoordelijk voor de  nieuwe campagne en deze bestaat uit drie tv- en vijf radiocommercials, online bannering, pre-rolls, social content en POS in de winkels. D-reizen wil laten zien dat ze de klant ontzorgen, omdat op één plek kan worden gekozen uit alle zonnige vroegboekbestemmingen van vrijwel alle reisorganisaties. Er staat bovendien een Persoonlijke Reisadviseur klaar die helpt met alle vragen en keuzes.

‘Zeker weten dat je de beste deal hebt en alles goed is geregeld, geeft vakantiegangers de ruimte tot onbezorgd genieten en eens uitgebreid te filosoferen over ‘first world problems’, zegt Joeri Jansen, creative director van Roorda Reclamebureau. &;Denk hierbij aan de vraag of je nou echt de zee hoort in een schelp, de rimpeltjes in je handen na het zwemmen ook weer weggaan of wat voor weer het nu in Nederland is.&;

Credits

Bureau: Roorda Reclamebureau

Creatie: Joeri Jansen, Pieter Schouten en Nick Philipse

Account: Judit de Graaff

Strategie: Paul Sijtsma

Producer bureau: Marcel Ossendrijver

Regie: Joris Dommels

Camera: Tibor Dingelstad

Producer: William Griffioen

Line producer: David Leite

Postproductie: The Compound

Sound design: Feike de Wit (Soundcircus)

Edit: Patrick Schonewille

Design: Jorn Slotboom

Verantwoordelijk bij klant: Danja Lekkerkerk en Karlyn Blom

 

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (3)

Comment author avatar
Avatar

Martin

(16 november 2016, 14:09)
Maar uh...het zouden toch juist de ouders moeten zijn die zich druk maken om niks? Kinderen ervaren sowieso geen vakantiestress lijkt me. Vreemde uitwerking.
Avatar

Bert

(16 november 2016, 16:02)
Wat een ontzettend leuk idee ontzettend niet leuk uitgevoerd. Een gemiste kans.
Avatar

Joeri Jansen

(17 november 2016, 9:27)
Beste Martin en Bert, Jammer dat deze uitwerking jullie niet weet te bekoren. Dit is de derde spot in een serie van 3. Helaas heeft de redactie alleen deze spot gepubliceerd. Ben benieuwd of de andere spots jullie meer aanspreken.
http://www.roorda.nl/roorda-denkt-even-aan-andere-dingen/

Gerelateerde items Roorda Reclamebureau D-Reizen

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events