Merk & Strategie

Cor Molenaar: 'Hudson’s Bay moet iets anders te bieden hebben'

Roderick Mirande, redactie | 5 september 2017, 18:30

Adfogroep liep met de retailprofessor door het net geopende Hudson’s Bay aan het Rokin heen. ‘Het zijn de services die het verschil moeten maken.’

Gratis koffie, een dj en kleurige vlaggen bij de hoofdingang van Hudson’s Bay Amsterdam. Het eerste filiaal van de Canadese keten werd op dinsdag voor het publiek geopend. Het warenhuis, dat in wezen verdeeld is over drie gebouwen (heren, dames en wonen), zinderde van vrolijkheid en energie; new beg...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Hudson's Bay Cor Molenaar

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events