Mensen & Carrière

CMO’s zitten het kortst in de boardroom

Roderick Mirande, redactie | 17 februari 2017, 15:38

Het gemiddelde is 5,3 jaar terwijl de marketingchief er maar 4,1 jaar zit. Hoe kan dat?

De gemiddelde Amerikaanse CMO zit het kortste op zijn positie in de boardroom van allemaal, namelijk ‘slechts’ 4,1 jaar. De gemiddelde bestuurder (naast CMO zijn dat de CEO, CFO, CHRO (human resources) en CIO (IT)) behoudt zijn stoel in de ‘c-suite’ 5,3 jaar. De gemiddelde CEO zit twee keer zo lang ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cmo Boardroom

Meer in channel Mensen & Carrière

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events