Insights & Trends

Cmo’s: ‘Marketing-jaarplanning heeft minder nut’

Redactie | 20 april 2017, 10:05

Focus op kwartaal in plaats van fiscaal jaar heeft een voor- en nadeel voor marketeers.

Uit het European Marketing 2020 survey-onderzoek (pdf) onder Duitse, Zwitserse en Britse marketingbazen blijkt dat velen van hen vinden dat marketingjaarplannen nauwelijks nog voldoen.  Oorzaak: kwartalen zijn belangrijker geworden, langetermijnplanning heeft daarom minder zin.  Binnen bedrijven wor...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Nima

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events