Advertising

Burger King geeft vestiging 'cadeau' aan fanatieke liefhebber

Kari-Anne Fygi, redactie | 20 december 2017, 11:47

Franse fan mag ook een jaar gratis eten bij de fastfoodketen.

Burger King-fan Sullyvan K. is zo actief op de Franse Facebookpagina van de fastfoodketen (637 comments!), dat Burger King hem wilde bedanken.

Dus kreeg de Fransman zijn eigen vestiging. 35 mensen verpakten in één nacht het filiaal in een kilometer pakpapier.

Het restaurant kreeg de naam 'Home of Sullyvan K'. Hij kreeg zijn eigen parkeerplek, zijn eigen gouden dienblad, een eigen tafel plus servetten en zelfs een persoonlijke Whopper-verpakking. En als kers op de appelmoes: een jaar lang gratis eten bij Burger King.

Mensen kunnen vanaf 19 december comments onder de Burger King-Sullyvan-film plaatsen. Degene die de meeste comments onder de film op Facebook plaatst, wint ook een jaar lang gratis eten bij Burger King.

Verantwoordelijk voor de campagne is het Franse bureau Buzzman.

Over de auteur

Kari-Anne Fygi
Journalist, blogger, eindredacteur van Tijdschrift voor Marketing & Adformatie (Adfo Groep). Lees meer over Kari-Anne Fygi

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Burger King

Meer in channel Advertising

Volg ons


Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events