Merk & Strategie

Bever: 'slecht weer is misschien wel het mooiste weer'

Claartje Vogel, redactie | 3 oktober 2017, 11:48

Bureau KesselKramer maakt najaarsfilm voor de outdoorwinkel.

De herfst is begonnen en daarom begint outdoorwinkel Bever met een najaarscampagen. In de campagne staan echte medewerkers van de winkels centraal, net zoals in de vorige actie. Terwijl de meeste mensen dol zijn op zon en warmte, vinden zij  slecht weer 'misschien wel het mooiste weer dat er is'.

Dat zie je terug in onderstaande film.

De campagne (bureau: KesselsKramer) is te zien op tv, online en te horen op de radio. De actie sluit aan op de slogan 'niemand is een binnenmens'. 'Slecht weer is mooi weer' is het thema van Bever tijdens het najaar en de winter.

Credits:
Creatie: Rens de Jonge, Erik Kessels
Productie: Daphne Weers-Linthorst, Lea Noordhoek
Strategie: Matthijs de Jongh
Bever: Francis Langenberg
Crew: Rob Hodselmans, Dennis Vlot, Andre Plug, Tim de Heer
Post: Gerhard van der Beek, Peter Alderliesten, Jesse Koolhaas, Michiel Wesselink & Manon Ikink (SoundCircus), Bas Mooij

Over de auteur

Claartje Vogel
Journalist en redacteur voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Tijdschrift voor Communicatie (Adfogroep). Lees meer over Claartje Vogel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items campagne van de dag Bever Kesselskramer

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events