Merk & Strategie

‘Amstel Spaarkrat is moedige stap van Heineken richting supermarkten’

Roderick Mirande, redactie | 17 januari 2018, 19:00

Merktrouw in de biercategorie belonen, volgens prijsstrateeg Tijs Rotmans kán het werken.

Scoupy, een bedrijf dat zich specialiseert in de ‘digitale kortingsbon’, komt in samenwerking met Heineken met een loyaliteitssysteem dat merktrouw financieel beloont. Het merk dat het bierconcern daarvoor naar voren schuift, is Amstel, het merk dat zich profileert met de waarde ‘mannenvriendschap’....
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Pricing Prijsstrategie Scoupy

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events