Merk & Strategie

Albert Heijn: ‘Kerstmis 2016 miste de magic’

Roderick Mirande, redactie | 13 december 2017, 22:25

Het marketingteam stelde vast dat ‘leuke verhalen van echte mensen’ niet de snaar raakte die een kerstcampagne hoort te raken.

Deze Kerstmis is een golf van ‘emo’ en magie over Nederland gekomen. Kijkend naar verschillende kerstcampagnes – die van de supermarkten voorop – lijkt het alsof Nederland het ‘tearjerken’ nu definitief heeft overgenomen van kerstadverteerders uit het buitenland. (En ingewijden fluisteren dat er nog...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Albert Heijn Allerhande Kerstfestival Kerstmis 2017

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events