'Hoestend asbakje? Koop gewoon een boek'

Elsbeth Eilander, redactie | 4 december 2009, 15:00

De (CPNB) voert dit jaar alweer voor de derde keer de reclamecampagne 'Van Boeken Krijg Je Nooit Genoeg'.

De eerste twee keren beperkte de campagne zich tot de herkenbare Wim T. Schippers-radiospots (, en ), maar nu is er ook een website:

De site toont onder andere (bestaande) producten die in de spots op de hak worden genomen. Als je verder wilt klikken, of zelfs wil kopen, heft Wim T. Schippers echter zijn bestraffende vingertje...

De campagne wordt ook op Twitter gevoerd: twitteraars die tijdens hun k(str)ooptochten een onzinartikel hebben gezien, kunnen dat melden door middel van de hashtag , de naam van het product te vermelden en een foto te maken.

Elke dag worden de leukste waarnemingen geplaatst en beloond met een boekenbon van €25,-

Over de auteur

Elsbeth Eilander
Adjunct-hoofdredacteur Adfo Groep-redactie Lees meer over Elsbeth Eilander

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Geef Een Boek Wim T Schippers Cpnb