Merk & Strategie

(Boekrecensie) Liemt & Koot schrijven nieuw standaardwerk voor marketing- en communicatieprofessionals

Max Kohnstamm, blogger | 11 januari 2018, 10:23

‘Marketingcommunicatie in 14 stappen’ op fliks aantal punten vernieuwend ten opzichte van het boek van Floor & van Raaij.

Al meer dan 25 jaar geldt Marketingcommunicatiestrategie van Floor & Van Raaij als het standaardwerk binnen de marketing- en communicatiewereld. Dat was lange tijd terecht, maar de tand des tijds dit standaardwerk geen goed gedaan. Ook in de meest recente (7de) druk wordt gedaan alsof de digital...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs