Marlies van de Meent

26 artikelen |  blogger  | Channels: Marketing Technology

Communicatie voor iMMovator Cross Media Network en Community Manager van Hilversum Media Campus

Marlies verzorgt de communicatie en marketing van iMMovator Cross Media Network. Het iMMovator Cross Media Network is een netwerkorganisatie die zich richt op het versterken van de crossmediasector met de nadruk op innovatie en economisch rendement. Zo organiseren ze onderzoek, projecten en events. Zes keer per jaar organiseert iMMovator de gratis toegankelijke Cross Media Cafés, elke keer rondom een actueel thema. Daarnaast organiseren ze jaarlijks het Mediapark Jaarcongres en de Media Future Week. Ook is Marlies betrokken bij de Hilversum Media Campus (HMC), hét platform voor een leven lang leren in de media. HMC is een netwerk van partijen in de media-industrie, allemaal enthousiast over de vernieuwingen die gaande zijn in onze industrie én de impact die we als industrie, maar ook als individu kunnen hebben op de maatschappij. HMC verbindt mensen, organisaties en opleidingsaanbieders zodat we samen zorgen dat de Nederlandse media-industrie sterk blijft. Samen met organisaties en opleidingen kijkt HMC hoe het opleidingsaanbod passend en actueel blijft. Een springplank voor studenten en professionals om weer een stap verder te komen en samen mooie, nieuwe concepten te bedenken. Marlies studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam.

Artikelen van Marlies van de Meent