Insights & Trends

Zo levert customer journey mapping geld op

Elsbeth Eilander, redactie | 25 september 2017, 14:28

Denk in touchpoints in plaats van kanalen.

Merken weten meestal wel waar ze voor staan, maar zijn slecht in de executie van hun merkidee. Aldus Kari Shimmel en Marcia Lorente (beide werkzaam bij het Amerikaanse communicatiebureau Campbell Ewald). Ze schreven er een artikel over in Admap, waarbij ze zich concentreren op customer mapping. Volg...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items costumer journey customer journay mapping klantreis

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers