Merk & Strategie

Zo gaat Unilever de strijd aan met lokale merken

Elsbeth Eilander, redactie | 8 januari 2018, 12:37

Overnames, copycats en guerrilla-tactieken. 

Globalisatie komt met bijwerkingen. Kleine, lokale merken kunnen veel sneller inspelen op trends en veranderend consumentengedrag en zagen aan de stoelpoten van de logge FMCG-fabrikanten. Ook aan die van Unilever. Zo haalde vorig jaar het nieuwe ijsmerk Halo Top razendsnel Ben & Jerry’s in als b...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Unilever copycat Ben & Jerry's

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers