Merk & Strategie

Xavier Feliu van Vodafone: ‘Alleen storytelling is niet genoeg’

Jaap Bartelds, redactie | 11 augustus 2017, 9:18

Pas wanneer een merk er echt toe doet, heeft contentmarketing zin.

Een van de belangrijkste lessen die Xavier Feliu heeft geleerd: mensen willen eigenlijk helemaal geen interactie met merken. Hoe je ze dan wél benadert? Dat vertelt hij tijdens het Contentmarketing & Storytelling Event. In dit interview licht hij alvast een tipje van de sluier. Xavier Feliu is S...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Xavier Feliu Vodafone Contentmarketing- en Storytelling Event

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers