Merk & Strategie

Word gelukkiger, kies zélf je droomauto

Redactie | 26 juni 2017, 10:00

Mensen laten hun autokeuze bepalen door hun omgeving. Net als de keuze van hun kleding, schoeisel, enzovoort, stelt Erwin Wijman in zijn boek 'De Geluksmachine'.

De kleding die je koopt, je schoenen, je tas en je horloge, de series op Netflix die je kijkt, de auto die je koopt. Anderen bepalen wat jij moet kopen. Deze ‘peer pressure’ is de laatste decennia alleen maar sterker geworden. Jij omgeeft je met een steeds beperkter aantal mensen die een ook steeds ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Auto

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers