Merk & Strategie

‘Wij denken bij ADE in grote cijfers’

Maarten Hafkamp, redactie | 7 oktober 2016, 9:02

Elk jaar groeit het Amsterdam Dance Event groter, parallel aan de niet te stuiten opmars van de muziekstroming. Naast de vele danceartiesten is het event ook een platform waar merken activaties kunnen doen. ‘ADE is een van de betere springplanken om producten en innovaties te kunnen presenteren’, zegt directeur Richard Zijlma.

Tijdens de 21e editie van ADE performen over twee weken meer dan 2.200 artiesten op 140 verschillende locaties in Amsterdam. Heel anders dan tijdens de eerste ‘officiële’ ADE in 1996, toen dance nog niet gezien werd als volwaardige muziekstroming. Richard Zijlma was bij het eerste event, dat plaatsv...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ade Amsterdam Dance Event

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers